torsdag 23 september 2010

Torsdag.

Idag började dagen lugnt.. eller ja. Det första som hände var att jag upptäckte att en av makens finaste fiskar i akvariumet hade dött, det var en hemsk syn. Jag började nästan gråta, blödig som jag är - sömnbristen gör sitt. Efter att jag hade lämnat Max på dagis så mös jag ner mig i sängen med Love igen.. var så fruktansvärt trött efter nattens skrik så vi sov ett par timmar till. Tycker så otroligt synd om lillprinsen när han har så ont i sin lilla mage.. vi kör för fullt på med magdroppar, men frågan är om dom hjälper? Eftermiddagen har hela familjen spenderat på thuns iaf, barnen fick lite nya mössor och vantar och lite annat. Maken och jag hittade även ett par plagg i var =) Nu väntar sängen och jag hoppas verkligen att natten kommer bjuda på mer sömn än den förra och att våran lillfis slipper smärtan. Imorgon står barngympa för Max på schemat samt en lekdejt - kul! Natti*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar