fredag 1 april 2011

Fredagsmys...!

Här har jag tagit mig en välbehövlig bloggvila - pga av olika
orsaker så tyckte jag det behövdes. Det är inte så kul när man
märker att vänner & familj slutar höra av sig så ofta pga att dom
läser här. Sen har vi alla varit extremt utsatta för sjukdommar den
sista tiden så det har helt enkelt inte funnits tid & ork åt bloggen.
Men jag kan inte hålla mig härifrån längre, för jag älskar att
blogga. Tänker dock försöka skriva på ett annat sätt - för jag
gillar tvåvägskontakt också :-)

Idag har vi iaf haft en helmysig fredag. Fredagsfika med en fin vän &
lunch hos min mor - mys! Bilen har fått sig en besiktning idag också
- dock måstes en spindelled bytas.... Drygt, men ett måste!
Vad tycker ni förresten om änglaäggen jag & Max gjorde igår?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar