tisdag 3 maj 2011

Gräsänka

Hallå. Vart har värmen tagit vägen? Idag känns det som höst i luften.. och jag hörde det ryktas om att det snöade i Märsta/Uppsala tidigare idag. Fyy. Nej under förmiddagen håller vi oss inne jag & Lovisen. Max är på dagis och har det skoj.
Maken är i Norge & jobbar denna vecka, det känns sådär. Han jobbade borta mycket förut, när Max var liten knodd. Men nu var det länge sen jag var gräsänka. Men det funkar. Dock känns det inte helt optimalt nu när jag inte mår 100, men blir det något strul så kommer han hem. Min mamma & barnens farmor har även erbjudit sig att hjälpa, så det känns skönt ifall det blir för mycket. Tack snälla ni. Annars är vi själva här hemma tills på fredagkväll jag & barnen.

Nu blir det en tidig lunch för Lovisen, sen sängen! Kramis*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar