lördag 14 maj 2011

Marknad

Hallå sköna lördag! Idag har jag känt mig utvilad hela dagen,
barnen bjöd på en ordentlig sovmorgon idag & jag vaknade av att sis
ringde mig kl 09.40! Så länge tror jag inte Lovisen sovit nån gång
förut.. Standarden är ju att han vaknar mellan 6-7 varje morgon
annars. Jag tror det beror på att vi blev sena hem igår & sen
strulade han lite vid 4-tiden, med välling & blöjbyte.

Eftermiddagen har vi tillbringat på Gimomarknad med syrran, Tuva, min
pappa & hans Anki. Barnen åkte lite karusell och köpte lördagsgodis,
medans lilla Love låg nöjd i vagnen :-) En skön lördagseftermiddag
helt enkelt - regnet slapp vi undan! Jag och barnen är kvar hos min
pappa & Anki, vi ska bli bjuda middag här - köttfärspaj bjuds det
på. Gottit & skönt, speciellt eftersom Jocke har åkt till Norge och
jobbat igen. Han blir där tills på fredag så han får fira 17 maj
där :-)

Hoppas ni har en skön Lördag! Kramisar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar