tisdag 24 maj 2011

MysTisdag!

Hallå! Har ni haft en bra dag? Idag har jag och barnen haft en riktig mysdag.. Max kände sig trött & hängig imorse så han ville vara hemma med mig & Love istället för att åka till dagis, och självklart fick han det. Och han har verkligen varit segis idag så jag tror det var ett bra beslut!
Vi har haft fikabesök av fina Linda & Arvid, massa lek för barnens del blev det & en härlig pratstund för mammorna =) Alltid lika trevligt.

Nu sover båda småkillarna sen ett par timmar tillbaka, dom var inte svårsövda ikväll kan jag lova. Älsklingen är iväg & fiskar med ett par kompisar och jag myser i soffan framför desperate housewifes =) Laddar för en dag i stan med barnen imorgon - storhandling står på schemat!


Ha det bra - Kramkram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar