tisdag 17 maj 2011

Tisdag

Hallå! Här började dagen med strålande solsken & humöret blev på topp direkt. Trots en bökig natt från Loves sida & med uppstigning kl 6.. svaret på den bökiga natten fick jag ganska direkt - 2 små små mini tänder i främre nedre tandraden hade spruckit igenom tandköttet under natten. Då förstår jag verkligen att pluttisen haft det svårt med sömnen, dom är fortfarande så små så dom knappt syns - men dom känns! Om ett par dagar har dom säkerligen pluppat upp lite mera.

Efter lämningen på dagis av Maxan så begav jag & Love oss till öppnaförskolan i Gimo. Där bjöds det på en föreläsning om sambolagen, lek, fika & en trevlig pratstund - mys! Innan vi åkte hemåt igen kikade jag förbi finaste Ida en sväng. Där fick jag en frisering & ca 10 cm av håret åkte av - skönt och välbehövligt! Tusen tack snälla Ida ♥

Nu blir det en liten vila i soffan innan det är dags för middagsfix. Kramkram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar