torsdag 12 maj 2011

Torsdag!

Hallå alla fina! Hoppas ni har en skön dag.. Idag var jag uppe med
tuppen, när maken hade smitit till jobbet vid 6 kunde jag inte somna
om så jag gick upp & tog en skön dusch i lugn och ro innan barnen
vaknade för dagen. Det var skönt & välbehövligt - det är inte
varje dag jag får duscha ensam kan jag meddela :-) Efter dagislämning
av storprinsen tog jag och Lovisen bilen till Gimo för lite babycafe -
trevligt. Det var länge sen vi var där bara jag och Love, oftast
åker vi till öppnaförskolan på fredagar när Max är ledig och kan
följa med. Vovven Elsa lämnade vi hemma ett par timmar då, och det
gick så bra! En liten kissfläck hade hon lämnat i köket, men annars
hade hon hållt sig lugn och sov som en stock på golvet när vi kom
hem. Nej nu ska jag packa in Lovisen i bilen så ska vi åka & hämta
storebror - klockan har gått fort idag! Kramisar på er*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar