torsdag 19 maj 2011

Torsdag!

Hallå hallå! Här är solen påväg fram och det ser ut att bli toppen väder till eftermiddagen - härligt då vi ska iväg till dagis vid 17 på en picknic kväll. Det kommer blir mysigt & trevligt att få träffa alla föräldrar & barn, samt att få se vad de små pysslar med där borta. Jag hörde även det ryktas om att det skulle bli ett litet framträdande från barnen =)

Jag ska strax ställa mig & steka pannkakor som ska med i picknickorgen ikväll, enligt Max önskemål - & självklart får han som han vill =) Just nu är han på dagis & busar med sina kompisar & Lovisen sussar sött i sin säng, så innan jag börjar med pannkakorna ska jag ta mig en dusch. Man får liksom passa på när man har chansen att få duscha ensam. Det har nämligen blivit lite svårt att få till det denna vecka (att duscha ensam alltså) eftersom maken min är i Norge & jobbar, så då har ungarna helt enkelt fått hänga med i duschen!
Men imorgon är dagen med stort D, min älskade soulmate kommer äntligen hem igen ♥
Som vi har längtat. Och det känns så skönt att veta att nu är det slut med Norge jobbet för hans del, from nu så är det bara det vanliga sthlmsjobbet som gäller - skönt!


Ha en skön dag fina ni! Kramis ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar