torsdag 26 maj 2011

Torsdag!

Halloj! Hur har er dag varit? Våran har varit helt okej, trots att den
startade med en massa strul. Den började nämligen med att våran bil
vägrade starta & där stod jag som ett frågetecken stressad till
dagis & öppna förskolan, där jag hade en dejt med Linda & Arvid. Som
tur var löste det sig och Linda kom som en räddare i nöden och
hämtade oss - tusen tack vännen! Sen har dagen gått i ett rasande
tempo & jag fick mig en ordentlig powerwalk ner till dagis när jag
skulle hämta prinsen igen - jag sprang nästan dit :-)

Nu sover miniprinsen & mina andra killar står ute & meckar bil <3 Men
jag ska straxt ta in Max och förbereda nattningen även för honom.
Sen blir det en sen middag med älsklingen & spruta för mig....
Känner mig sjukt otaggad på att ta den. Men det är ett måste!
Hoppas ni haft en fin dag. Kramkram

1 kommentar:

  1. Grannen med den röda fina Volvon som statar26 maj 2011 kl. 20:41

    Hoppas att bilen startar imon annars står erbjudandet kvar, BMW mot Volvon men då vill jag ha pengar imellan. Startkabblarna hänger ute på väggen.

    Ha en bra dag imon ifrån grannen :)

    SvaraRadera