lördag 14 november 2009

Lördag

Idag har jag användt dagen till lite pyssel, det är så otroligt tråkigt väder så man vill verkligen inte gå utanför dörren i onödan här. Mörkt och regn.. hm!
Det kan väl iaf komma snö istället för detta? Då blir det ljusare och är dessutom inte lika blött.

Jag har fixat lite i kökskåpen här hemma idag, sorterat och ändrat om lite, så nu vart det bättre. Jag har dammat hela lägenheten och dammsugit och torkat av golven.. så nu är det rent och fint igen. Max har mest sprungit runt med sin nya docka han fick välja på barnens hus igår, gullunge!
När vi ändå var där kikade vi lite på vagn, max börjar växa ur sin så vi behöver en större... för han är fortfarande alldeles för liten för att gå själv hela tiden. Men det är inte det lättaste att hitta en vagn som passar både i storlek och mammas krav =)

Nu tror jag att vi ska ta och baka våra underbara blåbärsmuffins som jag och max har pratat om hela dagen.. dom är underbara. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar