tisdag 17 november 2009

Tisdag kväll

Denna kväll börjar lida mot sitt slut nu... vi fastnade uppe framför en film med en varsinn kopp te och en macka och en massa tända ljus. Tycker att det är så underbart mysigt med massa ljus tända nu när det är så höstmörkt. Man blir annars lätt deppad av det här mörkret..
Trånar just nu skarpt efter en riktig solsemester.. men det får bli senare, i vår nån gång. För jag ska bara iväg känner jag.. var så otroligt mysigt sist, Max tyckte det var helt underbart med bara sol och bad hela dagarna =)

Just nu är vi inställda på vaccinering.. ska försöka få det gjort imorgon. Jag som lätt blir sjuk hela tiden känner att det kan vara smart att få det gjort så man inte blir dunder sjuk.. och jag vill verkligen få Max vaccinerad.. speciellt eftersom han börjar på dagis igen i januari.
Hörde att på barn under 3 år börjar de med dom som är 1-2 år och inte förrän tidigast v.50 på barn mellan 2-3 år.. hmm, ska försöka få Max vaccinerad imorgon iaf. Håller tummarna för att det ska gå bra och att han inte blir allt för ledsen stackarn.
Nu ska jag nog försöka leta mig till sängen så man blir frisk nån gång och dessutom kommer upp imorgon bitti igen, ska få besök av svärmor och syster med tuva fisa då =)

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar