tisdag 3 november 2009

Tisdag

Nu känns det verkligen att det börjar bli höst.. man går och huttrar hela tiden tycker jag. Idag har det inte hänt så mycket här hemma vill jag lova, - städat, tvättat och fixat, ja ni vet det vanliga mamma livet. Jag har iaf lärt mig en sak.. det spelar ingen roll hur pedantisk man har varit innan man fick barn, för det går inte att ha ett perfekt hem när man har en trotsig 2 åring som vägrar att hjälp till =) Plockar jag undan någonting så har Max rivit ut det igen efter 10 sekunder, haha! Idag har jag iaf varit till banken och fixat mig en ny bankdosa, min lilla älskling fick nämligen tag i den och lyckades blockera den. =) Men men det var nog mitt fel eftersom jag lämnade den framme. Nu jag hjälpa syster yster med äppelkrämen.. sen blir det middag!
Kvällens middag består av julmustkokt kyckling.. lovar det är godare än det låter =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar