måndag 16 november 2009

trött, snuvig kille



Sitter just nu och kollar på ullared.. och jag säger bara herregud! Vilka människor det finns.. skit kul att kolla på! Karln säger att han aldrig, mot vad som helst skulle sätta sin fot där.., haha! Vi får väl se det =)




Vi är båda lite halv trötta efter att ha power walkat en ordentlig sväng ifrån syrran och hem. Vi gick tidigare till chilli och kollade lite.. hittade ett underbart soffbord med härliga puffar under som man kan dra fram och sitta på. Det ska jag bara köpa så fort jag får lite mera pengar. Det kostade 5000:- men med tanke på att 4 puffar ingår så är det rätt nice!


Efter vi hade kikat där hamnade vi hemma hos syster och fikade lite.. vi vart kvar där och hon bjöd även på middag. Korvstroganoff, gott!




I vagnen på vägen hem så somnade vår lille max.. var lite halv dumt egentligen för nu vill han minsann inte sova! =) Han får väl vara uppe lite längre ikväll så får vi hoppas på lite sovmorgon imorron... skulle vara skönt eftersom jag ska jobba natt imorgon igen.

Han är väldigt kikig och snorig fortfarande... Tuva, syrrans lilla är också dunder förkyld så dom har väl åkt på samma skit kan jag tro.


Nu har grabben fått i sig välling iaf så nu hoppas vi att han vill sova...




natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar