onsdag 30 december 2009

1 dag kvar..

Det är faan inte klokt vad fort detta år har gått... vi har hunnit med en helt del, både roliga och mindre roliga saker. Max har börjat dagis (roligt!) - gått där i ett halvt år och sedan slutat. Jag mådde pest större delen av våren och blev tillslut inlagd i lite mer än 1,5 månad och opererad 2 ggr (mindre roligt!). Vi hade en underbar sommar tillsammans hela familjen med massa bad och bus (roligt!) Vi packade även ihop våran lägenhet i Östhammar och tog flyttlasset till Uppsala, där vi stortrivs! (roligt!) Max har även fått en underbar söt liten tjejkusin, som jag är gudmor åt (roligt!) Året har i stora delar varit helt fucking underbart! Speciellt när jag har fått delat det med mina älsklingar - Ni betyder allt för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar