måndag 14 december 2009

God kväll...

Klockan är på tok för mycket för att min lille skrutt ska vara uppe, man han vill absolut inte sova! Jag förstår inte att han orkar.. det var samma sak igår kväll... han var nog vaken tills klockan vad runt 23 igår trots att han inte sovit något på dagen, vilket han inte gjort idag heller.

Dagen har iaf flytit på bra.. Har tvättat ett jätte lass nu här på kvällen, inte super skoj men välbehövligt! Har även lyckats tagit mig till bilmecken så han får gå igenom våran v50 en sista gång innan vi säljer den.. Jocke har nämligen köpt en ny bil till oss.. en super fin BMW 525 =)

Max och jag tog en sväng till gränby c. också, skulle kika efter en ny jacka.. men hitta ingen som jag fastnade för, får helt enkelt leta vidare! Vi träffa iaf på syster, Tuva och Agge där.. trevligt, trevligt =)


Nej nu ska jag försöka få i säng lill kotten igen som just nu sitter och leker med sina brio klossar...herregud =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar