torsdag 31 december 2009

Gott nytt på er!

Sitter just nu med håret fullt av färg som strax ska sköljas ur... håller tummarna för att det blir som jag tänkt mig =) Inte alltid helt lätt när man fixar det själv!
Jag har iaf fixat nyårsfint här hemma idag med lite hjälp av Max.. nu sover lillskiten och jag väntar på att karln ska komma hem från fisket, och håller tummarna för att han inte är allt för onykter - för JA jag tror att så är fallet! =) Men men what the fuck det är bara nyår en gång om året - även om jag kan tycka att det är något överskattat.
För oss blir det iaf en god oxfile här hemma som delas med Oscar och Fia.. Muma!

Nu måste jag dra mig till badrummet.. men önskar er alla ett Gott nytt! - för det blir nog ingen mer bloggning i år! Ses 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar