tisdag 22 december 2009

Halloj! Har inte blivit någon toppuppdatering dom senaste dagarna som ni kanske har märkt... vet inte hur jag ska göra med bloggandet ibland, känns som att jag inte hinner med riktigt vissa dagar. Men jag kör på ett tag till =)

Nu har vi fått det mesta gjort här hemma inför julen, granen är klädd - julskinkan är färdig (och provsmakad, MUMS!) - köttbullarna är rullade - pepparkakorna är klara och det är julmysigt i hela lägenheten =)
Men jag vill lova att jag kommer ha fullt upp imorgon med.. ska fixa lite julgodis då och har även ett par sista minuten klappar kvar! Phuu! Blir att trängas i julruschen..!

Btw så vill min mage inte vara som jag vill just nu, idag och igår har den totalt sparkat bakut.. orkar verkligen inte detta nu - när det är jul! Nu vill man ju bara ha det mysigt och inte behöva gå nästintill nerdrogad pga magkramper, Nej.. nu får det vara nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar