måndag 28 december 2009

Nu är julen.. slut slut slut!

Skönt känns det faktist! Även om julen är helt underbart mysig så är det skönt när den är över =) Vi har ätit alldels för mycket julmat och jag har kanske druckit ett och annat glas rödtjut för mycket... iaf på juldagen - som i min mening var helt värdeLÖS! Efter att ha stått i typ en mils kö till platina så när vi väl kom in så kunde man typ inte röra sig.., och det var rätt många som var en aning överförfriskade kan jag lova. Såg blod och slagsmål här och där och efter att ha fått en full ÖLFLASKA över mig så tvärlessnade jag och sen åkte vi hem!

Men i övrigt har vi haft en härlig jul...med massa underbara julklappar och god mat (som man småledsnat på nu). Max rum blev helt överfullt när alla nya leksaker fick flytta in.., så igår tog vi en röjar dag och sorterade ut massa gamla grejer som han inte leker med längre! Härligt!

Idag har jag haft bullskola med Malin och lärt henne baka finbullar =) Det gick super bra och vi gjorde typ 100 bullar tror jag... haha! Imorgon ska vi ge oss ner och shoppa lite på rean om vi nu hittar något.. blir till att titta efter en ny tvättis iaf ! Tråkigt.. men ett måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar