söndag 3 januari 2010

Halloj.... kvällen börjar dra sig mot sitt slut kan jag lova, har somnat ett par ggr i soffan redan =) Max sover sött i sin säng och jag ska snart in och mysa lite med honom. Får inget annat sällskap i sängen inatt .. Jocke ska vara vaken till 05.30 och kolla 2 hockeymatcher - booring!
men om jag ska vara helt ärlig så tror jag att jag kommer hitta honom sovandes i soffan när det är dags för mitt nattliga toabesök =)

vi har ägnat en del av kvällen till 6:e Johan Falk filmen .. jag gillar dem starkt and i looove Frank Wagner! Hoppas verkligen att det kommer fler filmer - den slutade så där konstigt så att det finnes utrymme för uppföljare - Nice.

Nu ska jag ta och leta mig fram till sängen så att jag får min välbehövliga skönhetsömn =)

Natti *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar