måndag 4 januari 2010

konstig dag..

kan man säga. vi har inte gjort så mycket.. hade en hemskt trött karl här hemma på förmiddagen... vid 13 tiden drog jag och Max upp honom. Efter en sen frukost för J så tog vi oss till coop för att inhandla lite mat till våran ekande kyl =) Vi har precis skaffat shopexpress... lite sent jag vet , men satan vad mycket smidigare det går att handla då. Löööve it! När vi kommit hem efter lite mat på donken så fick vi oväntat besök av Max farmor och farfar som hade varit och gjort stan =) Kul kul.. vi böjd på fruktsallad som jag precis hade slängt ihop innan .. haha!

Max surhumör uppkom igen lämpligt till läggningen förresten.. han ville inte sova och inte ha välling heller minsann! Han skulle bara tvätta händerna i typ 345 timmar tyckte han... jojo. Efter lite bus med en nyinköpt leksak så vart lillkillen så tröttis att han själv försökte klättra i sängen för att han ville sova. Vällingflaskan gick i den med och nu sover han djupt vill jag lova =) Känns som jag också kommer göra det ikväll.. är helt slut i kroppen! Imorgon blir det sovmorgon för min del.. för imorgon natt är det back to work för min del. Lite halvtråkigt,... men välbehövligt =) Om en vecka börjar Max sin nya förskola... wooho!
Puss på er*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar