onsdag 20 januari 2010

Onsdag!

Våran lediga dag så behagade lilleman att slå upp ögonen kl 07.10... hmm sa jag, haha! Konstigt att när vi ska upp till dagis så måste jag väcka honom för att han vägrar vakna, men när vi är lediga och får sova ut en stund så vaknar han tidigt utan problem.. pruttunge! =)

Framåt eftermiddagen tog vi oss till Sara och Tuva... där hade Uppsala kommun inte varit överdrivet duktiga på att ploga kan jag meddela. Jag körde nämligen fast i snömodd - mindre roligt - som tur var så stannade en kille och hjälpte mig, sen kom pappa ut och hjälpte till som turligt nog var hos syster. Efter att dom sedan puttat lite så kom bilen äntligen loss. Ofta man kör fast när man ska parkera inne i stan..? Skärpning Uppsalakommun!
När jag väl parkerat så blev vi bjudna på lunch hos sara & tuvis.. nice! Sen drog vi vidare till Gränby c. där vi kikade lite. Max fick sig även en klippning - första gången hos frisör och han var såå duktig... min prins!

Nu Max i säng... Tack för en trevlig dag säger vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar