onsdag 27 januari 2010

Snökaos va det ja..

Och jag tycker att det är helt underbart - NOT - hallå..? Ska det inte bli vår nu.. är fruktansvärt less på snön nu. Tvättade i tvättsugan på förmiddan idag och bara att ta sig dit och in igen är världens grej,. hmp! Det gjorde ju hela tvättandet ännu roligare .. eller ja.

Lilleman är fortfarande hängig - dock verkar han lite piggare i detta nu. Men dagen har varit minst sagt omtumlande... ögon som kladdar till och från, öron som värker också vilket resulterar i att Max gråter ännu mer och blir hysterisk =( En alvedon försökte jag bjuda på vilket han absolut inte ville ha.. men var tvungen. Efter att jag bokstavligen tryckt i honom en alvedon så blev han lite crazy.. minst sagt. Efter en liten stund kopplade älsklingen äntligen av och somnade skönt bums =) Välbehövligt. Behöver jag säga att vi haft fullt upp här hemma idag? Men nu verkar allt vara lite bättre och jag håller tummarna för att det värsta är över...Det blir inget dagis mer denna vecka iaf, det är en sak som är säker!

Hoppas på en piggare dag imorgon så kanske vi kan ha en lekdejt med Tuvis mfl. Skulle vara kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar