måndag 18 januari 2010

Tillbaka till verkligheten...

Nu är vi själva hemma igen.. jag och Max. J har åkt iväg och jobbat nu efter en lång julsemester + pappaledighet, och tro mig det känns att han inte är hemma =( Hoppas verkligen att han hittar ett nytt jobb snart - för super kul är det inte att vara ensamma mån-torsdag varje vecka! Men men det funkar och det är huvudsaken.

Max har varit på dagis idag igen.. jag var med i 1,5 timme, sen lämnade jag honom själv där för första gången en stund. Det hade gått jätte bra, förutom att han ramlade och spräckte läppen lite i ett bord.. men även det hade gått bra. Känns jätte skönt att det funkar =)

Sitter just nu och kollar familjen annorlunda och är lika imponerad som alltid.. haha! Efter det ska jag nog dra mig mot sängen.. är riktigt tröttis idag! Max med för den delen.. han bad om att få gå och sova nu ikväll, haha! Jag hämtade han 14.00 från dagis och sen åkte vi direkt till Sara + family och där blir det alltid massa bus, haha! Blev också bjudan på chili con carne.. mums! Hoppas ni också haft en bra dag! Natti*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar