lördag 27 februari 2010

Lördag.

Det har varit en mysig dag idag! Efter lite brunch så gjorde vi oss klara för att åka till arlanda och kolla på flygplan, haha.. det låter lite lustigt. Men har man en son som älskar flygplan så gör man det som krävs. Men efter en snabbvisit på mannens jobb så ville sonen inte alls kolla flygplan längre.. haha. Vi som redan var halvvägs till sthlm bestämde oss för shopping ist =) Jag klagar inte..hihi. Efter en god lunch så hittade vi en underbar liten butik med massa fint.. ett par vackra ljuslyktor och vaser fick följa med hem. Så det har jag pysslat lite med ikväll.
Bilder kommer kanske upp imorgon =)

Nu väntar jag på att J ska komma hem från sitt "gallej" som han kallar det .. med sina bandykompisar =) Vad tyckte ni om melodifestivalen? Såg ni? Ni kanske är ute och roar er.. bara jag som glor på festivalen i min ensamhet, haha. Nu blir det en kopp te =)

Pussen och kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar