måndag 8 februari 2010

Nyvaken..

Klockan visar eftermiddag - men jag har ju jobbat inatt och smet iväg och lämnade Max på dagis också innan jag fick sova imorse. Phuu.. är lagom slut fortfarande, men för att falla tillbaka till "dagrutinerna" igen så sover jag inget mer nu, utan lägger mig typ tillsammans med Max ikväll istället =)

Max är frisk nu iaf.. peppar peppar, så får han vara det ett tag nu också. Men lämningen imorse var inge rolig alls igen.. så fort vi närmar oss dagis skriker han neeej.. mamma! åka hem istället, vara med mamma! Sen kommer tårarna.. sen väl där så vill han inte släppa min hals och bara gråter och ser så där riktigt riktigt ledsen ut. Det här är jobbigt!

Någon som har nåt tips på hur man kan göra lämningarna enklare och "roligare"? För nu vill han verkligen inte alls......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar