måndag 22 februari 2010

Tröttis.

Eller typ helt slut kanske är en bättre beskrivning =) Dagen har varit lång och jag har inte hunnit vila speciellt mycket.


Dagen har sett ut såhär:

-Kom hem från jobbet, tog adjö av min älskade hälft.

-Väckte Max, vi fixade frukost och gjorde oss klara för dagis.

-Efter en lämning som gick sådär så begav jag mig mot bilmecken som skulle fixa med vår bil.

-Istället för att åka hem och sova så fastnade jag hos sis som bjöd på lunch och där blev jag kvar tills det var dags för hämtning igen - alltså ingen vila.

-Hem, städa och fixa middag.

-Bompamys.

-Välling och nattning.

-Familjen annorlunda.

-Nu = deckad i soffan, påväg mot sängen.

Givande dag.. ehh? Varför gör jag så här mot mig själv? Imorgon är vi lediga och då ska vi bara ha det mysigt. Ut går vi inte i onödan iaf, både jag och Max säger nej tack.

Natti*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar