lördag 6 mars 2010

God morgon.

Max behagade att sova till 9.00 idag, skönt tyckte jag som har sovit som en stock hela natten =) J klev upp 04.15 för att åka iväg på isfiske i Östhammar - förstår inte hur han orkar? Då sover iaf jag som skönast =)

Igår kväll var jag inte vidare pigg heller, vi skulle se nya beckfilmen. Efter 5 minuter stänger J av och säger - Emma nu går du och lägger sig i sängen istället. Haha. Jag var inte svårsövd!

Idag bjuder vädret på sol igen - härligt! Jag ska försöka pyssla lite här hemma, tvätta fönstret i köket och byta till nya lite våriga gardiner. Ska även slänga ihop en stek, haha. Jag har mina stunder. Det var tänkt att jag skulle fixat det igår till middag, men jag mådde illa och J var inte så hungrig alls. Så vi hoppade middagen. Tur att Max fortfarande äter burkmat ibland. Dessa tillfällen är det guldvärt! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar