onsdag 3 mars 2010

Mår inte bra..

Usch ja.. detta illamående säger jag bara. Så här var det aldrig med Max.. jag har legat och kräkts sen 3 inatt, hua! Har inte ens fått i mig illamående tabletter, för dom har kommit upp igen innan de har hunnit verka.. mindre skoj! Jag som skulle jobba ett dagpass idag, det blev inte riktigt så. Lilleman blev hemma från dagis också, för jag pallar helt enkelt inte ta mig ut när jag mår så här =/ Men något positivt är ju iaf att han verkligen njuter av att vara hemma med mamma, även om dagis också kan vara kul.

Nej nu ska jag försöka duscha av mig lite, så kanske man känner sig lite mer som människa sen.. hoppas kan man ju alltid =)

2 kommentarer:

  1. Stackare! Hoppas verkloigen att det ger med sig snart... jag har oxå mått illa längre denna gång en 1:a :( men mår bra nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du mår bättre nu.. hoppas verkligen att det vänder snart för mig också. Mådde inte illa alls med Max, där hade jag visst tur tror jag =) Kram

    SvaraRadera