torsdag 11 mars 2010

torsdag

Här har vi en väldigt lugn dag, vi har väntat på att solen ska titta fram (och det börjar den göra nu ser jag) och på att lillemans feber ska ge med sig. Så idag blir vi hemma hela dagen.. vi längtar tills i eftermiddag då papi kommer hem. Vad ska man bjuda älsklingen på till middag? Någon som har nåt förslag?

Igår fick jag äntligen fönstret i köket som jag ville ha det - vårfint! Sen kom sis och tuvis med vovve på besök och hade med sig mumsigt fika. Gissa om vi blev glada =) Barnen lekte av sig rätt ordentligt vill jag lova , även om min lille herre har väldigt svårt att dela med sig av alla leksaker ibland. Hur som helst så blev dom kvar på middag - trevligt tyckte vi!
När dom sedan hade begett sig hemåt så slutade min kväll i vanlig ordning - somnade till roomservice =) Tur att jag var själv iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar