söndag 25 april 2010

Hej Lördag!

Här har vi varit igång några timmar redan - Lilleman vaknade runt 06.30 imorse och ville ha frukost, så då var det bara att kliva upp! Märks så väl när han har somnat tidigt kvällen innan. NU har J åkt iväg till östhammar för lite fiske i solen med sitt gäng, så jag och lilleman ska ha en mysdag idag. Skulle behöva plocka lite här inne, men vet inte om jag orkar. Det är grejer överallt känns det som - eftersom vi inte kan använda hallen. Men imorgon skulle karln lägga nytt klinkers - me so happy! Då blir det äntligen lite ordning här inne igen =)

Min hals håller förövrigt på att ta kål på mig.. har knappt någon röst kvar alls. Så idag blir det en vilodag i solen. Skulle egentligen haft en date med Linda m. familj, men vill inte smitta ner dom också - så vi får ta det en annan gång. Nu ska jag ut och sätta mig i solen en stund! Tjing!

P.s Det ska självklart stå Söndag där uppe =) Var aningen trött bara.

2 kommentarer:

  1. Haha.. märks det att man är trött eller? Självklart är det Lördag! Sorry, =)

    SvaraRadera