torsdag 15 april 2010

Jag lyser med min frånvaro..

från bloggen alltså. Detta beror på jobb, jobb och åter jobb. Nu ska jag strax iväg till ett nattpass.. men sen är jag ledig tills på söndag natt. Skönt. Vi var nyss iväg till barnenshus och hämtade Max nya bilstol som vi hade beställt, och gissa om vi blev nöjda - hela familjen ! Ett stort + är isofixfästena, den sitter som berg!

Igår var vi iväg på en härlig lekdejt i solen hos sis och tuvis, dagen bjöd på härlig utelek. Tack för en underbar dag! Lite bilder kommer upp imorgon. Nu ska jag göra mig klar för att ge mig ut i regnet.. har beställt sol tills imorgon iaf så då kvittar det väl om det regnar ikväll/natt, så länge det inte gör det imorgon - för då ska vi vara ute hela dagen har jag bestämt!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar