onsdag 28 april 2010

Simba

Imorse när jag skulle gå ut och kasta en bajsblöja så möttes jag av en otroligt äcklig syn - våran kissemiss hade fångat en 15cm stor råtta och slaktat den på våran dörrmatta. Inte så trevligt möte när man öppnar ytterdörren med sovkladdet kvar i ögonen ! Jag skrek kan jag meddela.
Men till saken hör att vi misstänker att han hittat den död någonstans, och att råttan dött av råttgift - för simba har inte varit pigg idag direkt. Han har legat hela dagen och knappt rört sig. När man har flyttat på honom så har han bara lagt sig ner direkt och sovit vidare.. skumt. Inte ens när jag dammsög så ville han flytta sig - utan jag fick putta runt han en bit med dammsugaren för att få komma fram. Och det är inte vanligt. Vi får väl se vad som händer imorgon. Nu ska jag somna på soffan eller nåt skulle jag tro. Gör det varje kväll nu förtiden när tanken egentligen är att se nåt på tv.. haha.

Halsen känns lite bättre iaf, så imorgonnatt blir det jobb igen. Imorgon kl 14 är det dags för ett besök hos spec. mvc igen också. Få se vad dom säger om mitt ärr på magen som jag är rädd för... samt värdena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar