fredag 23 april 2010

Sol.. och Happy friday!

Sitter hemma hos sis och väntar på att hon ska bli klar så vi kan fara till Thuns =) Jag måste utrymma lägenheten idag med då plattläggaren har fullt upp där fortfarande. Idag skulle han bila och flytspackla tror jag.. plattorna är beställda och kommer att läggas på måndag eftersom dom inte fanns hemma. Typiskt tycker jag, men vad spelar det för roll egentligen? Det kommer bli fräscht när det är klart så det blir kul!

Jag har gått och dragit på mig halsfluss eller något liknade också, så det känns sådär. Rösten är helt förstörd och halsen är öm och svullen. Ringde min chef igårkväll och hon hörde inte vem det var.. Läskigt. Blir iaf hemma från jobbet idag.. skulle egentligen jobbat natt. Men med tanke på att min hals inte är roligt - jag kan ju inte hosta min brukare i ansiktet inatt direkt, så funkar det inte. Sen att jag inte har någon möjlighet att sova hemma på dagen gör ju inte saken bättre. Får hänga med sis istället - dom är också förskylda så det spelar inte så stor roll där.
Ha en bra dag i solen allihopa, för det ska jag försöka ha. Kram

1 kommentar:

  1. God Morgon!
    Allt bra? Fyndade ni något på Thun´s?
    Ha en bra helg =)
    Kram

    SvaraRadera