torsdag 27 maj 2010

BMbesöket

Jo det gick väl bra trots allt. Fick lämna nya prover igen.. suck. Hoppas bara på att dessa prover är med positiva besked - skulle få svar nästa vecka. Fick höra minis hjärtljud också - underbart! Allt lät jätte fint, och dom slog med 130-140 slag / min =) Han var vaken och sparkade för fullt så det bara smällde i apparaten, haha. Vi disskuterade lite ang förlossningen också, hur jag vill göra. Ärret kan vara till problem - men behöver inte vara det heller. Det går tydligen inte att veta ordentligt.. så nu får jag bestämma. Med ett snitt så slipper jag ju oroa mig över det, men risker finns med snitt också. Ang sammanväxningar m.m spec eftersom jag redan har gjort 2 stora operationer i magen. Samt det jobbiga efteråt. Som tur så behöver jag inte bestämma mig nu, utan kan göra det senare. Hmm.. svårt beslut. Nu blir det sängen, tänker hämta över Lilleman så det inte blir så ensamt =) Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar