tisdag 4 maj 2010

Länge sen sist..

Men det skyller vi på det vackra vädret =) Har varit hemma med Lilleman ett par dagar nu pga av att han haft lite feber, men han har mått bra i övrigt. Så vi har varit ute mycket och bara njutit. Vi har även lekdejtat med sis och tuvis lite.. och ungarna är såå roliga =) Ena dagen så hatar dom bokstavligen varandra och nästa så busar dom järnet och myser och grejar med varandra - Haha. Så kul att se.

Nu mår min prins iaf bra och imorgon står dagis på listan igen. Här är det lite sådär, har börjat känna av lite foglossning tror jag =/ Hade ingen alls när jag var gravid med Max. Har haft smärta i svanken typ och ner i rumpan och låren de senaste kvällarna. Gör så ont att jag inte vill röra mig,.. så det känns sådär. Men men.. finns tyvärr inte så mycket att göra mer än att gilla läget. Nu blir det sängen. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar