onsdag 23 juni 2010

Onsdag!

Och en dag närmare midsommar - hoppas verkligen för allt i världen att vädret håller i sig till fredag.. Jag vill ha soool! Min lillprins är på dagis idag och har troligtvis massa bus för sig hela dagen, haha. Jag har precis suttit med massa papper från försäkringskassan som jag har fyllt i - så tråkigt tycker jag, men dock nödvändigt. Nu blir det lite småfix här hemma, men bara lite =) Sen blir det solstolen för hela slanten. Är på bra humör idag - hände massa bra igår, avslöjar lite mera sen! Hoppas ni får en fin dag! Kram.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det är bra med oss o med magen, så skönt att få vara ledig å kunna ta det lugnt när det behövs ;)
    Vi e bortbjudna på grillning på midsommar o kikar nog upp till Idrottsgården på fm. Ni då?
    Kram

    SvaraRadera