fredag 18 juni 2010

Vilken kväll..


Först nu ligger Max i sängen - efter att vi har försökt fått honom i säng i mer än 3 timmar. Det brukar oftast inte vara några större problem vid läggningen, men ikväll förstår jag ingenting. Det var direkt omöjligt - och jag vet inte om han sover nu, men han ligger iaf i sängen. Det är alltid nåt. Han vaknade 7 imorse & har varit vaken sen dess + en heldag på stan.. phuu!

Vi har iaf haft en bra dag, trots att det regnade på oss. Till middag åt vi älsklings folieknyten m. torskfilé och potiatismos, helt underbart! Det låter kanske inte så speciellt med det är så gott så jag skulle kunna bjuda kungen på det, helt allvarligt. Nu tror jag lilleman faktist har somnat, han var väl helt utmattad efter denna fajt.. samma här, så nu ska jag också uppsöka sängen. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar