måndag 16 augusti 2010

Måndag!


Veckorna går fort nu - och skönt är det, för jag vill att bebis ska komma ut NUU! Är fruktansvärt less på att må så här. Jag vill vara vanliga mammaEmma igen, med bra humör och lite mera ork. Hoppas hoppas på att liten vill ut snart =) Just nu är min stora älskling i lekparken med granntjejen Amanda och hennes kompis och har lite picknick och massa skoj - tack ni är underbara! Jag passar på att vila och gör mest ingenting - super skönt! I förmiddags var vi iväg på 3årskontroll - och min prins var så duktig! Allting var positivt! Han är nu 95,3 cm lång och väger 14,7 kg - börjar bli riktigt stor. Funderar på att dammsuga lite här hemma nu, för det skulle verkligen behövas. Men frågan är om orken finns och handen vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar