torsdag 21 oktober 2010

Cupcakes



Mina fina & älskade småkillar tidigare idag


Nu sover båda barnen och maken har precis smitit iväg på bandyträningen. Nu är det lugnt här hemma, det är skönt att man faktist får den här lilla stunden på kvällen till att bara varva ner och ta det lugnt. Nu ska jag tända massa ljus här inne och mysa ner mig i soffan en stund, criminal minds är det snart. En av mina favoriter. Gillar ni det?
Här hemma på kvällskvisten bakades dom efterlängtade cupcakesen, rosa och fina med små hjärtan på. Det hade Max bestämt. Gissa om Maxan blev glad över att vi hade köpt hem specialsocker (florsocker), som han säger! Det har inte hunnits med någon provsmakning ännu, men det spar vi tills imorgon. Även om jag är fruktansvärt sugen nu =)

de fina rosa*

1 kommentar:

  1. Antog att det var Maxan som valde färg ;) När ni väl ska måla hans fondvägg så måste väl den väl ändå bli rosa? Det verkar ju vara hans favorit färg ;)

    SvaraRadera