måndag 25 oktober 2010

Död

Var jag igår = noll uppdatering. Igår kändes det verkligen som att jag inte räckte till nånstans.. usch ja. Jag hade röven full hela dagen, men hann inte med nåt kändes det som. Barnen gnällde om vartannat hela dagen och ingenting hjälpte. Maxan passade lämpligt nog på att visa sitt trotsigaste jag ever - hjälp säger jag bara. Den ungen kan om han bara vill. Vilket resulterade i att mami & papi i huset blev på bästaste humören och kände sig som bästaste föräldrarna - NOT. När kvällen kom kände jag bara för att dra täcket över huvudet och gråta mig till sömn - men så funkar det ju inte. Så nu kan ni gissa om jag är glad att det är måndag =) Storprinsen är på dagis nu och lillfisen sover. Härligt. Tur att dagar som igår inte hör till vanligheten här hemma iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar