söndag 12 december 2010

Tredje advent

Halloj! Hoppas ni har haft en mysig adventsöndag :-) Här är Love
piggare, men förkylningen har dundrat vidare på mig istället nu. Jag
tycker verkligen att jag borde ha gjort mitt på sjukdomsfronten snart
- alltid ska det vara nått som strular. Jag minns helt ärligt inte
sist jag var fullt frisk & bara mådde bra. Visst man vänjer sig vid
allt, men ibland ledsnar jag.
Jag trotsade iaf förkylningen idag och följde med familjen in till
Uppsala för storhandling & bandymatch - och det gick ganska bra
iaf :-) Nu på kvällen har jag förberett lite inför Max luciafirande
imorgon - klockan 07.15 ska vi vara på dagis, ombytta och klara.
Omänskligt tidigt enligt mig, men otroligt mysigt! Nu sover båda mina
hjärtan brevid mig i sängen, så nu säger jag också God Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar