tisdag 22 februari 2011

Less

Dålig uppdatering här inne, jag vet. Men jag mår verkligen inte bra just nu...

Jag har åkt på världens dunderförkylning, & så även resten av familjen. Jag har hög feber, täppt/rinnig näsa, en fruktansvärd hosta & halsont. Jag har aldrig tidigare i mitt vuxna liv haft febertoppar på över 40 grader, så gissa om jag känner mig ömklig nu.
Känslorna svämmar över titt som tätt också, efter allt som varit den senaste tiden. Tankar som snurrar & tårar som kommer för allt & inget. Idag började jag tex gråta över en grillad kyckling...

Barnen är sjuka hela tiden, och det tar nåt så oerhört på krafterna. Allt blir som en ond cirkel & jag minns inte när hela familjen var friska samtidigt senast.

Nåja, det blir väl bättre när våren kommer skulle jag tro. Nu ska jag krypa ner i soffan tillsammans med resten av familjen. Kramis på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar