tisdag 1 mars 2011

Tisdag!

Efter lämning av storprinsen på dagis idag så åkte jag & Love till Gimo på babycafé, tillsammans med Linda & Arvid. Det var på tiden. Jag är inte alls där lika mycket med Love som jag var med Max när han var en liten fis.. men det blir kanske så med barn nr2!? Jag tycker att vi alltid har fullt upp, & nästan alltid ska något speciellt göras när Max är på dagis. När Max var liten så jobbade även maken borta 7 dagar i sträck ( för att sedan vara ledig i 7 dagar ), vilket gjorde att jag var mer ensam & därför tog mig ut på ett annat sätt =)

Efter sången & fikat uppe på Öppna förskolan åkte vi hem till en vän som hade ordnat med ett barnklädesparty. Det är en tjej som bor utanför Alunda som syr superfina kläder & säljer, SmåPip heter hennes märke. Jag beställde en varsinn matchande mössa till barnen inför våren, dom kommer bli så fina. Tack tjejer för att vi fick komma idag, det var super trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar