fredag 17 juni 2011

Happy Friday!

Hallå! Idag bjuder vädret på regn & rusk hos oss... vilket är lite trist en fredag. Men jag har ägnat förmiddagen åt lite städning här hemma & just nu går tvättmaskinen för fullt! Perfekt en dag som denna. Dock vill jag att solen & värmen ska komma tillbaka, & det snarast! Jag fick höra igår att detta väder skulle hålla i sig in i nästa vecka också.. men jag gör allt för att ignorera det & hoppas på att dom har fel.

Jag tycker så synd om Max som just nu sitter i soffan framför tvn och bara väntar på att det ska sluta regna.. för då ska han till lekparken & inviga nya sandleksakerna han fått av mig!
Sen verkar det som att papi kommer hem lite tidigare än vanligt idag - mys! Då blir det en trip ner till ica sen är det fredagsmys för hela slanten som gäller =)


Happy Friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar