måndag 13 juni 2011

Måndag!

Halloj! Herregud vad fort veckorna går, redan måndag & ny vecka.. Idag är det mulet & blåser lite kallt, och det liksom hänger åska i luften känns det som. Vi ställde in våra planer vi hade för dagen, vi hade nämligen tänkt gå upp till landbadet idag (dom öppnar för säsongen idag), men vi lämnar det till en annan dag då det är lite mera sol & värme. Jag vill inte låta dom bada så dom fryser där, speciellt eftersom båda killarna hade feber i slutet på förra veckan.
Kanske vi lämnar det till i helgen istället då hela familjen är lediga, eller om vi tar den uppskjutna furuviksresan då kanske?!

Just nu går jag bara & väntar på att mannen min ska komma hem. Han är på konferans & har varit borta sen 07.00 igår, så nu saknar vi honom ♥ Nu ska jag försöka komma på något gott att laga till middag tills älskling & syster kommer hem, ja min syster bor här nu hon också pga olika anledningar. Men jag trivs med att ha min syster här, vi funkar så bra ihop så det är bara kul!


Ha det bra fina ni - Kramkram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar