torsdag 14 juli 2011

TorsdagMys!

God kväll! Idag har det varit fullt upp som vanligt. Dagen startade med städ, tvätt & disk i vanlig ordning, efter lunch bar det av ner till BVC för 4 årskontroll för min storfis & 10 månaderskontroll för min lillskit =) Båda killarna fick toppen betyg, så det var en stolt mamma som gick hem med killarna efter en timme där nere. Strax efter vi kommit hem så kom Stefan, Amanda & lille Vilgot över på lite fika, prat & lek - myspys! Alltid kul med besök då det tyvärr ganska ofta är så att jag har det svårt att ta mig hemifrån då jag inte mår så bra. Men det är olika från dag till dag hur jag mår & vissa dagar känner jag mig "frisk". Jag har börjat med ytterligare en ny medicin för ett par veckor sedan, också en spruta. Och denna har jag stora förhoppningar på, dock tog det runt 6 veckor innan man märkte resultat så jag får vänta några veckor till.
Nu ikväll har vi haft lite mys här hemma med tacomiddag & jordgubbar med glass till kvällsfika - mums!
Goda drinkar från Martins 30årsfest på Oasia i Lördags.
Otroligt trevligt hade vi det & fri bar var det
så många goda & fina testades =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar