söndag 9 oktober 2011

I'm back!

Hallå i kylan alla fina! Det var inte igår, jag har inte haft någon
motivation till bloggen på ett tag nu & mycket beror på att jag inte
mått så bra sista tiden, varken fysiskt eller psykiskt. Mycket har
hänt i våra liv & det är inte konstigt att man känner sig nere när
magen hela tiden strular trots stark medicinering och man hela tiden
känner sig trött. Men nu känner jag att jag sakta men säkert är
påväg tillbaka igen, jag har börjat med en till ny medicin sen nån
vecka tillbaka & dessutom fått ett järndropp så jag börjar känna
mig piggare igen! Jag har saknat bloggandet, men som ni säkert
förstår så är det inte kul att blogga när man hela tiden mår
sämre och inte kommer hemifrån pga det. Men nu hoppas jag att det
bara blir bättre & så ska jag försöka få igång bloggen igen
också ;-)

Ta hand om varandra & ha en skön söndag! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar