onsdag 19 oktober 2011

Onsdagstankar

Hallå alla finisar! Hoppas ni har en skön dag, här hemma har dagen gått i ett lugnt tempo med lite pyssel här hemma & massa lek med mina småkillar. Något som stör mig är dock detta illamående som kommer smygande, jag är inget fan av dessa biverkningar - men vad gör man? Det känns ju ännu mera roligt när man vet att det är dags för nya sprutor ikväll igen!
Men men jag försöker att inte tänka på det så mycket...

Just nu sover min lilla Love & Maxan är hos grannen & leker, så underbart att han har henne så nära för dom älskar verkligen att leka tillsammans! När Lovisen vaknat ska vi dock hämta storebror och åka ner till ica, lite ingredienser till kvällens middag ska inhandlas. Ikväll ska jag testa göra en spagettigratäng med grillad kyckling i, det låter gott och hoppas även att den blir det =)


Sköt om er, Kramisar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar