fredag 25 november 2011

Härliga Fredag!

Hej alla fina! Idag började jag dagen med att fynda en superfin pop
overall till Maxan på Blocket, så nu är vinterkläderna helt klara
för båda killarna tror jag allt :-) Efter lite frulle & när
sjusovarn Love behagade att vakna så tog vi bilen in till Uppsala för
lite julshopping. Lite klappar, pynt, blommor & julkläder till barnen
följde med hem. Dessa urgulliga små tomtar hittade jag bl.a. som nu
hänger på blomkrukorna i köket <3 Dagen har gått otroligt smidigt &
jag är så stolt över båda grabbarna som skött sig exemplariskt!
Inte ett gnäll har jag hört på hela dagen om jag bortser från när
vi var in i blomsterbutiken, då ledsna Lovisen lite på mig eftersom
han inte fick ner på golvet & riva. Men jag kände att det hade kunnat
bli dyrt då :-) Nu ska jag återgå till fredagsmyset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar