tisdag 15 november 2011

JobbTisdag!

Hej Tisdag! Här väntar jag just nu på att Love ska vakna så jag & barnen kan ta oss ner till Ica & handla lite till middagen. Båda grabbarna är sega idag (så även mamman!), snoriga & hosigt.. så istället för att stressa iväg till dagis imorse så tog vi oss alla en sovmorgon, skönt eftersom det är jobb för mig inatt =) Hursomhelst fick Maxen vara hemma från dagis & istället har vi haft det mysigt tillsammans och fixat med grejer som han ska göra en minimellodocka av, men vi hittade inget lim så den får bli färdig sen. För min del spelar det ingen roll om jag har båda barnen hemma när jag ska jobba en natt, jag kan ändå inte sova när jag sovit på natten. Max vilar lite i soffan på dagen när Love sover så då kan även jag vila en liten stund - skönt!

Nu ska jag ta tag i tvätten - Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar